Tuesday, March 17, 2009

Hello! I have a work in progress short here. If you can, your feedback would be well appreciated because now is the time; this little film is still fully in production. Ciao!

19 comments:

agnes said...

This looks awesome. Some proper feedback, when i get some sleep.

Guillaume said...

HOOOOOLLLLLLLYYYYY CRAP Mario that's AWESOME!!!! J'viens juste de montrer ca a mes amis a Pixar pis y'etais vraiment impressionnes! Wow man, franchement, trop cool.

Mitch K said...

O.o

Wowie.

clifford chiu said...

um, mario? this is pretty damn cool.

the only criticism i have in terms of the storytelling is that after the monster shows up outside the building and it cuts back to the scientist (before he jumps out the window) i was confused whether it was the toilet in the scientist's lab or just some other toilet outside the building (because the monster had spread to the outside world)... am i making any sense? LOL

anyway all the 3D work is a very nice touch, and you have some very impressive storyboarding going on :)

agnes said...

Mario mooooooorrreeee!

Yvette said...

Hehhhhhhhhh Mario, t'as travailler pi ft d'la recherche..Tres beau de voir le resultat!!You've got a "cartoonist's" mind that's for sure !!Proud de toi au boute! Asteur .. a finir pour ensuite le vendre pi faire de l'argent !!! lol
Love ta mommy XOXO & ton daddy

Hoggan said...

mario this work is FANTASTIC !!!!
your such an awesome artist!

Mario Richard said...

Hey Agnes, Guillaume and Mitch! thanks for support! I'm getting it done soon (clean up time!)

Cliff - Yep, we've talked about this some more and we know what I should do, thanks!

Yvette - Haha, yeah de l'argent sa serais nice defois haha

Dave - Hey man! Thanks for the support once again. I remember you encouraged me to finish this back in 3rd year after showing the crappy rough animatic of this short in class haha. Very much appreciated, Hope all is well with you!

Eve said...

Mario, hah.. man.. this has your name all over it.. it's soo Wicked!!

I love it.. its good. i got it.. works for me..;)

Keep it up.. cant wait to see it done..

Sanatan said...

Awesome! Crisp and clear. LOVE the boarding and cinematography

Ron said...

Great work!

I can't wait to see the final product!

Vadim said...
This comment has been removed by the author.
Vadim said...

Dude... Looks awesome!

Vadim said...
This comment has been removed by the author.
nickwatson said...

nice Mario!

Edo Avenir said...

mario man YOUR stuff is inspiring! Actually seeing the short films you've created in the past year are some of the reasons i'm finally getting off my ass and creating art thats worth something to me! Keep it up! Oh By the way me, cliff, robin and james are planning on zoo-ing on the 12th of july, you in?

Amir Avni said...

Brilliance all over!

Mario Richard said...

Thanks everyone for kind comments!

Ogi Grujic said...

WOOOOW!!!!!